niedziela, 30 kwiecień 2017 godz. 08:55

log in

 
 
Jak notować, żeby zapamiętać - sprawozdanie

Im wyższy poziom edukacyjny, tym więcej elementów do zapamiętania. Efektywnym sposobem na uczenie się jest tworzenie notatek graficznych. 21 nauczycielek wszystkich poziomów edukacyjnych i różnych przedmiotów brało udział w wiosennych warsztatach Myślenie wizualne (sketchnoting) w praktyce szkolnej, które prowadziły Ewa Kondrat i Danuta Potręć, konsultantki KPCEN w Toruniu.


więcej...

Im wyższy poziom edukacyjny, tym więcej elementów do zapamiętania. Efektywnym sposobem na uczenie się jest tworzenie notatek graficznych. 21 nauczycielek wszystkich poziomów edukacyjnych i różnych przedmiotów brało udział w wiosennych warsztatach Myślenie wizualne (sketchnoting) w praktyce szkolnej, które prowadziły Ewa Kondrat i Danuta Potręć, konsultantki KPCEN w Toruniu.


Uczestniczki poznały tajniki tworzenia materiałów wizualnych, które można wykorzystać w pracy z uczniami. Podzieliły się również pomysłami, w jaki sposób uczniowie mogą zastosować notatki graficzne w przygotowaniu się do zajęć, zapamiętywaniu wymaganych treści oraz do robienia funkcjonalnych ściąg. Za pomocą prostych rysunków okraszonych słowem można stworzyć również przyciągające uwagę plakaty, zaproszenia, podziękowania.
Udział w zajęciach wyzwolił w uczestniczkach pokłady kreatywnych pomysłów edukacyjnych. Zachęcamy do udziału w kolejnej edycji warsztatów.

Stres i picturebook „Kłopot” Iwony Chmielewskiej
Reforma edukacji 2017
012110111112
Organem prowadzącym dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu jest Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego.   kontakt
oferta

Copyright (C) 2008-2016 by Administrator <strona@kpcen.pl>