poniedziałek, 21 maj 2018 godz. 03:26

log in

 
 
Myślenie wizualne w praktyce szkolnej - po kursie i przed


Myślenie wizualne można wykorzystać w szkole w różny sposób, np.: przygotować atrakcyjny plakat, sprawdzian, informację do rodziców, zwizualizować plan wycieczki, nauczyć podopiecznych tworzenia nieco innych notatek. Jolanta Kowalska, dyrektor szkoły w Lubiewie, uznała, że umiejętność posługiwania się zasadami tworzenia prac łączących rysunek z tekstem jest niezbędna nauczycielkom z jej placówki i przyjechała wraz z 10-osobowym zespołem na kurs Myślenie wizualne (sketchnoting) w praktyce szkolnej, który poprowadziła Ewa Kondrat, konsultantka w KPCEN w Toruniu, w styczniu br. Oto zdjęcia z zajęć, prace zadowolonych uczestniczek i zainspirowanych uczniów.

więcej...

Myślenie wizualne można wykorzystać w szkole w różny sposób, np.: przygotować atrakcyjny plakat, sprawdzian, informację do rodziców, zwizualizować plan wycieczki, nauczyć podopiecznych tworzenia nieco innych notatek. Jolanta Kowalska, dyrektor szkoły w Lubiewie, uznała, że umiejętność posługiwania się zasadami tworzenia prac łączących rysunek z tekstem jest niezbędna nauczycielkom z jej placówki i przyjechała wraz z 10-osobowym zespołem na kurs Myślenie wizualne (sketchnoting) w praktyce szkolnej, który poprowadziła Ewa Kondrat, konsultantka w KPCEN w Toruniu, w styczniu br. Oto zdjęcia z zajęć, prace zadowolonych uczestniczek i zainspirowanych uczniów.


Kolejna edycja 15- godzinnego kursu Myślenie wizualne (sketchnoting) w praktyce szkolnej będzie miała miejsce w KPCEN w Toruniu:
część I - 9 marca w godz. 15.30 - 19.30
część II - 14 marca w godz. 15.30 - 19.30
część III - 21 marca w godz. 15.30 - 19.30
Zapisy do 5 marca. Liczba miejsc ograniczona.

ZAPISZ SIĘ


Cyfrowa edukacja w szkole podstawowej
Krasomówstwo w Ciechocinie
012132133134
Organem prowadzącym dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu jest Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego.   kontakt
oferta

Copyright (C) 2008-2018 by Administrator <strona@kpcen.pl>