Akredytacja Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty decyzja nr (WEPSiP.546.6.2020.KM)
kpcen facebook kpcen youtube kpcen instagram KPCEN linkedin
kpcen bip

Projekt Szkoła i Przedszkole Promujące Zdrowie – podsumowania

01.06.2023

Wojewódzki Zespół Wspierający Szkołę i Przedszkole Promujące Zdrowie spotkał się pod koniec maja w KPCEN w Toruniu na corocznym zebraniu sprawozdawczym.

W tym roku szkolnym Przedszkole Miejskie nr 15 w Toruniu otrzymało wojewódzki certyfikat Przedszkola Promującego Zdrowie (październik 2022).

Program spotkania obejmował roczne sprawozdania z działania rejonowych koordynatorów programu oraz propozycje koordynatorów i członków Wojewódzkiego Zespołu Wspierającego Szkołę i Przedszkole Promujące Zdrowie do zrealizowania w kolejnym roku szkolnym.

 

Skład Wojewódzkiego Zespołu Wspierającego Szkołę i Przedszkole Promujące Zdrowie:

Sławomir Żebrowski, dyrektor KPCEN w Toruniu – przewodniczący Kapituły

Agnieszka Przybyszewska, wicedyrektor KPCEN w Toruniu – zastępca przewodniczącego

Kapituły

Patrycja Krumpolc, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Toruniu

Hanna Bielawska, Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna  w Bydgoszczy

Anna Chrzanowska, Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy

Danuta Brzózka-Ciechanowska, Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, delegatura w Toruniu

Anna Fijałkowska, Urząd Marszałkowski w Toruniu

Norbert Łysiak, KPCEN w Bydgoszczy

Magdalena Chylebrant-Karolak, KPCEN w Bydgoszczy

Katarzyna Zawacka, KPCEN we Włocławku

Małgorzata Pawłowska, KPCEN w Toruniu

Zofia Spalińska, KPCEN w Toruniu

Ostatnie aktualności
Edukacja na miarę XXI wieku ze Zintegrowaną Platformą Edukacyjną - relacja
30.04.2025 czytaj...
Dzień Książki i Praw Autorskich - relacja
15.04.2025 czytaj...
Majowe i czerwcowe szkolenia indywidualne dotyczące STEAM i AI w edukacji
29.04.2025 czytaj...
Akademia zarządzania - kolejna edycja seminarium dla dyrektorów za nami
23.04.2025 czytaj...
Kujawsko-Pomorski Festiwal Projektów Edukacyjnych - wyniki XV edycji dla nauczycieli
15.04.2025 czytaj...