Akredytacja Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty decyzja nr (WEPSiP.546.6.2020.KM)
kpcen facebook kpcen youtube kpcen instagram
kpcen bip

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu (w skrócie KPCEN w Toruniu) mieści się przy ul. Henryka Sienkiewicza 36.

 

Placówka zajmuje się kształceniem i doskonaleniem nauczycieli. Organizuje różne formy szkoleniowe, których celem jest podnoszenie jakości edukacji w Województwie Kujawsko-Pomorskim.

 

Dyrektorem KPCEN w Toruniu jest Pan Sławomir Żebrowski.

W zarządzaniu placówką pomaga Pani Agnieszka Przybyszewska Wicedyrektor KPCEN w Toruniu.

 

Placówka prowadzi działalność w dwóch budynkach:

  • Budynek główny, gdzie znajduje się sekretariat i biuro Dyrektora i Wicedyrektora.

Do budynku prowadzą dwa wejścia:

  • Wejście główne znajduje się od strony ul. Henryka Sienkiewicza.

  • Wejście drugie znajduje się z tyłu budynku (od strony parkingu).

Budynek szkoleniowy (pawilon) w którym przeprowadzane są szkolenia.

  • Wejście bezpośrednio z parkingu znajdującego się na terenie placówki.

 

W celu załatwienia spraw można:

  • napisać pismo i wysłać na adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu ul. Henryka Sienkiewicza 36.  87-100 Toruń,
  • napisać wiadomość e-mail i wysłać na adres:  kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl,
  • przynieść pismo do sekretariatu placówki, który znajduje się na pierwszym piętrze głównego budynku po lewej stronie korytarza,
  • zadzwonić pod numer  56 62 277 47.

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w Toruniu jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00

 

Autor: Mariusz Pierzchalski
Data dodania: 11.03.2021