Akredytacja Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty decyzja nr (WEPSiP.546.2.2025.AW)
kpcen facebook kpcen youtube kpcen instagram KPCEN linkedin
kpcen bip
Marcelina Górska-Będzitka konsultantka ds. matematyki i informatyki 881-93-31-88 e-mail: marcelina.bedzitka@kpcen-torun.edu.pl

Marcelina Górska-Będzitka – matematyczka i informatyk z pasją do edukacji, nauczyciel mianowany oraz konsultantka ds. matematyki i informatyki. Specjalizuje się w rozwijaniu mindsetu nastawionego na rozwój u dzieci i młodzieży, wdrażaniu nowoczesnych technologii w nauczaniu matematyki oraz wspieraniu nauczycieli w budowaniu silnej marki osobistej. Jej drogę zawodową wyznaczają trzy filary: uśmiech, kreatywność i innowacyjność, które nieustannie inspirują ją do poszukiwania nowych rozwiązań w edukacji.

Wykształcenie:
Akademia innowatora edukacji, studia podyplomowe – Uniwersytet WSB Merito w Toruniu
Matematyka, specjalizacja finansowo-ubezpieczeniowa, studia magisterskie – Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Matematyka, moduł nauczycielski kształcenia na III i IV etapie edukacyjnym – Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Matematyka o specjalności nauczycielskiej z dodatkowym przedmiotem informatyka, studia licencjackie  – Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

 

Kursy, warsztaty, szkolenia, seminaria
Sztuczna inteligencja w służbie matematyki. Nowoczesne narzędzia dydaktyczne w pracy nauczyciela
Egzamin ósmoklasisty z matematyki a wyzwania we współpracy z generacją Alpha. Analiza trudności zadań w kontekście kraju i danej szkoły
Szkolenia rad pedagogicznych
Cykl Kolba a taksonomia Blooma na lekcjach z wykorzystaniem umiejętności matematycznych – przykłady zastosowań
Matematyka w działaniu – galeria pomysłów
Nanolearning jako klucz do indywidualizacji i inkluzji w klasie XXI wieku
Rozwojowy mindset w edukacji. Jak nauczać myślenia w kategoriach możliwości, nie ograniczeń?
Budowanie odporności psychicznej u dzieci. Jak uczyć pozytywnego myślenia i radzenia sobie z emocjami?
Budowanie marki osobistej nauczyciela. Nowa rola nauczyciela w kontekście pracy z młodzieżą i dziećmi
Cyfrowy niezbędnik nauczyciela – interaktywne narzędzia pracy z uczniem i zespołem klasowym
Sieci współpracy i samokształcenia
Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki szkół średnich